...but why 'FIVE before FIVE'? well,, it is just the same as 'lima sebelum lima', a nasheed song, sang by Raihan. Be clear ya ;)



Friday 11 January 2013

Yang Ini Lebih 'Nampak'

Assalamualaikum w.b.t.
ehm exam mood masih belum berkurang *semangat ni, semangat* maka layout pun menjadi lebih skema (oh kaitan pulak). yang ini lebih menarik, bagi saya yang pastinya. atau denga kata lain, yang ini lebih clear bak kata cikgu-cikgu english kita.

15 januari 2013 - Pengenalan Kepada Sains Bahan
16 januari 2013 - Termodinamik
17 januari 2013 - Elektrik dan Magnet

S: ''kenapa awak asyik highlight benda-benda ni?''
J: 1)''sebab ni blog saya. eh. tak. sebab saya nak ingatkan diri - tazkirah kepada diri sendiri.''
   2)''sebab saya tahu takda siapa akan baca'' =D =D (oh harap-harap yang ini betul-lah)  
   3)''sebab...sebab...nak bina rasa percaya kepada diri sendiri. semester depan saya nak naik pentas-lah. nak jadi macam senior-ita-s saya'' siapa mahu ikut?? jom! mari kita sama-sama -gegarkan- Dewan Kuliah kat FST baru (yang ter-isolated tu) ehee. bagus apa. itu privacy namanya.

pesanan : material science ni best! tp sy nak ambil photonics...zul, apa kata kamu? eh?
               doakan saya! doakan kita. bittaufiq wannajah! =)

illalliqa', ma3as salamah.

~kerna saya pelajar fizik~

No comments: