...but why 'FIVE before FIVE'? well,, it is just the same as 'lima sebelum lima', a nasheed song, sang by Raihan. Be clear ya ;)



Sunday, 9 September 2012

tak semua perkara yang kita nak tu...

alhamdulillah (:
dapat gantikan telefon yang macam tahu je sem baru nak mula, lepas kem terus rosak :')
beli daripada Nadia Suraini tu.takpe la mesti ada hikmah die,kn
hajat nak beli Sony Xperia U yang kaler kuning tu,
apekan daya Allah tak izinkan. ayah tak bagi. katenye membazir~
takpe la mesti ada hikmah die,kan.
mane la tahu 2 hr lepas beli Sony Xperia U tu, handphone masuk saluran air ke,kn.
naudzubillah min zaalik..
________________________________________________________________

and so yeah, lets move on!
mcm2 da download. dari 3 slides jadi 6 slides :O
games, memo, calendar, pelbagai applications yang lain.
moga dapat dimanfaatkan ye. insya-Allah.

#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#.#

*update yang pendek walaupun tarikh updatenye hampir sebulan sekali. maafkan ana :(
*hoyeah sem baru, azam baru, tugas baru, rumah baru, DEKAN BARU, junior baru(ada orang cakap. tapi terfikir jugak, ada ke junior LAMA sedangkan kita baru tahun dua hee), bangunan FST baru (ekhem FEB 2013. sabar ye)..ape semua la baru. melainkan coursemates. moga perangai mereka dah jadi baru aminnnn ^^,


till we meet again. Ma'assalamah!

1 comment:

ezan sahizzah said...

selamat study farah k .. :)

moga Allah permudahkan.